مدیرعامل شرکت گازاستان خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۵۹۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در سطح استان اجرا شده که از این میزان ۹۵۰ کیلومتر طی ۹ ماهه سال جاری محقق شده است.

هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: تاكنون حدود 1000كيلومتر خطوط انتقال گاز و 5900 کیلومتر شبكه تغذيه و توزيع گاز در سطح استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری، اجرای طرح‌های گازرسانی در سطح استان با سرعت زیادی در حال انجام است، افزود: از اين ميزان، 2 هزار و567كيلومتر شبكه تغذيه و توزيع شهری و 3 هزار و 333 كيلومتر شبكه روستايی است .

هاشمی گفت: تاكنون 29 شهر و 386 روستا در این  استان تحت پوشش گاز طبيعی قرار گرفته  است.

مدیرعامل شرکت گازاستان خراسان جنوبی افزود: با تلاش و برنامه ريزی های صورت گرفته در امر توسعه گازرسانی ، ميزان برخورداری خانوارهای شهری و روستايی از نعمت گاز طبيعی درحال افزايش بوده، ضمن اینکه گازرسانی به 333 روستا و همچنین گازرسانی به شهر دیهوک به عنوان تنها شهر فاقد گاز استان از طریق CNG نیز در حال اجرا  است.

وی گفت: درکنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکان نیز در دستور کار این شرکت  قرار دارد .

هاشمی افزود: در این راستا اقدامات خوبی از جمله راه اندازی تلفن گویا، سامانه پیامکی، نرم افزار اندروید و استقرار میز خدمت مراجعان انجام گرفته است.

انتهای پیام/غ

۵۹۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در خراسان جنوبی اجرا شد

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار